PEDAGOG
PEDAGOG
PSYCHOLOG
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
PSYCHOLOG
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
BIBLIOTEKARZ/WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
NAUCZYCIEL/WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
WYCHOWAWCA
NAUCZYCIEL
LOGOPEDA/WYCHOWAWCA
NAUCZYCIEL/WYCHOWAWCA
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
NAUCZYCIEL
WICEDYREKTOR
DYREKTOR
NAUCZYCIEL
Nasz ośrodek jest społecznością, którą jednoczy wspólne przesłanie:
Każdy z podopiecznych traktowany jest w sposób indywidualny, co stwarza możliwość odpowiedniego doboru pomocy pedagogicznej, psychologicznej
i terapeutycznej.
Pomocą objęte pozostają również rodziny podopiecznych, co ułatwia i przyspiesza osiąganie zmian w zachowaniu i postawach wychowanków.
Placówka jest miejscem, w którym podopieczni czują się bezpiecznie, przynależą do konstruktywnej grupy rówieśniczej, są akceptowani przez pracowników.
Zespół wychowawczy stanowią ludzie wspierający się wzajemnie w pokonywaniu pojawiających się trudności.
Uczniowie z dysleksją rozwojową wymagają w procesie edukacji specjalistycznej pomocy.
ma trudności z motywacją do nauki szkolnej
wagaruje
wchodzi w częste konflikty z rówieśnikami oraz dorosłymi (rodzicami, nauczycielami)
powtarza klasę
mają za sobą przedwczesne eksperymenty z używkami (papierosy, alkohol, narkotyki)
nie wierzą w to, że osiągną sukces w życiu
prezentują postawę buntowniczą i trudno im z niej zrezygnować
unikają wszelkich wyzwań oraz konfrontacji z trudnościami.